JAG HAR NOG EN HEL STORY TILL EN NY POLISFILM...

foto:micke åkerlöf
 
I 3 DAGAR HAR NU SNÖN VRÄKT NER ÖVER ÖSTERBYBRUK
OCH STORA DELAR AV SVERIGE.
CROSSBUSSEN SER LITE LEDSEN UT!
NOG FÖR ATT DEN ÄR HÖG I VANLIGA FALL,MEN NU SER DEN UT SOM EN "DUBBELDÄCKARE"!
BLOGGANDET HAR JU HAMNAT I EFTERKÄLKEN SEDAN OKTOBER.
I VANLIGA FALL SÅ HAR JAG JU BLOGGAT NÄSTAN VARJE DAG.
-TROTTS DET SÅ HAR DET VARIT MÅNGA BESÖK PER DAG.
JAG TROR ALLA HAR FÅTT EN INBLICK HUR VI HAFT DET SISTA TIDEN-.
OM JAG SKULLE SUMMERA HELA DENNA STORY .
SÅ SKULLE DET BLI EN NY OCH HET KRIMINALARE I BOKFORM.
SOM SKULLE KUNNA BLI EN NY SVENSK KRIMINAL FILM!
MEN JAG OCH JOHAN HAR SÅ MYCKET SOM VI INTE FÅR TA UPP HÄR?
DET SKULLE VARIT KUL ATT DELA INFORMATION SOM VI "SNAPPAT UPP" SISTA TIDEN.
MEN VI FÅR LIGGA LÅGT MED DETTA ETT TAG TILL.
JAG KAN NU BARA SÄGA ATT DETTA ÄR EN ENORM HÄRVA!
(SOM LANDAR NÅGONSTANS PÅ ANDRA SIDAN ÖSTERSJÖN?)
SÅ DET ÄR KANSKE SNART DAX ATT KONTAKTA JAN GUILLOU.
(HAN BOR VÄL BARA NÅGRA MIL BORT?)
 
MVH/MICKE ÅKERLÖF
 
 

Kommentarer
Postat av: Berggren

Ja,så kan vi koppla in Martin Bäck och jag antar att vi har en biroll i denna story.;)

Svar: haha...man måste skratta ibland!Jag lovar att ni får vara med i birollen!
För sett i våra ögon så har det ju blivit som en hel film,vid denna tidpunkt!
Och ingen vet ju hur detta ska sluta!
kanske att det blir ett lyckligt slut,eller en del 2 i storyn?

mvh/Micke
Micke Åkerlöf

2012-12-02 @ 12:25:16
URL: http://teamsolberga.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0