BILDER:SÖNDAGSTRÄNING/RÖRKEN...

foto:micke åkerlöf
 
 
-Jag skulle ha lagt in dessa bilder igår,men inlägget "tjuvar i farten" ville jag ha ligga ett tag så att alla-
vet vad som händer i krokarna!
Så kära kollegor med Motorcyklar,ta nu detta på allvar för det kan drabba fler!!
Jag vet hur det är(två stulna i okt-2012)så ta en funderare:
*har jag försäkrat hojjen?
*har jag fullgott skalskydd?
*har jag godkända lås,kättingar?
*har jag larm?
*har jag garage/fasad belysning?
Om inte,då är det dax att fixa allt detta!!Tveka inte!!!!
 
Nog om detta,Här kommer i allafall lite bilder på Uppsala Mk åkare från arbetsdagen,Rörken.
Det är från Söndagens träning,det var inte många men vilket väder!
-och alla barnen stortrivdes på banan.
Mammorna städade i klubbhuset/cafeterian.
(tyvärr så har dock har vattnet frusit i klubbstugan)
 
 
foto/inlägg:micke åkerlöf
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0