BILDER:WILLE i LERSMACKET på RÖRKEN...

foto:micke åkerlöf
 
Nu har #398 Wille Åkerlöf tränat på bra sista veckorna och 2 gånger i veckan!
(Och igår så var det till Rörken vi styrde.)
-Det räcker bra tycker jag som förälder allt ska ju tvättas och underhållas också.
-Även fast man har semester.
Och det är just underhållet mellan träningarna som kan ta tid för igår så var det extremt skitigt på Rörken?
 Jag kan lova att det var lerigt jag tvättade crossen 1timme igår kväll-
+alla skydd och kläderna åkte in i tvättmaskinen.
Träningarna annars i sommar har varit klockrena banor trotts bevattning!
Rörken är ju speciellt underlag(lera) det vet väl dom flesta och när banan är perfekt så är den klockren.
-Men så finns dessa gånger då den är extrem skitig då får man ta det trotts sommar varmt och sol?
Wille gjorde en lättare omkull syning och han skulle ta upp hojjen men det gick inge vidare?
Jag sprang fram och skulle lyfta men det bara gled under skorna så halt var det!
Så nu är allt tvättat och rent igen till nästa träning...
 
(Det blev inte mycket fota igår då det var lurigt att gå runt banan men lite blev det)
 
 
 
foto/inlägg:micke åkerlöf
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0