BILD: WILLE HEMMA IGEN...

foto:micke åkerlöf
 
Då har Wille kommit hem igen efter operationen som var igår!
Jätte roligt att Wille dök in på morgonen till jobbet (Cramo)
Han var naturligt lite sliten och lite stel i benen.
Och efter jobbet så skulle jag åka runt familjen Kadestam/Wedén för Wille skulle få något!?
Wille fick en skitsnygg Team #100 David Kadestam piké t-shirt-
och autografkort med team dekaler allt i en snygg kartong!
 Jag kan säga utan att skämmas att tårarna gick inte att stoppa nu idag.
Så otroligt känslomässigt med allt som varit en lång tid nu.
Och en så underbar familj som Kadestam/Wedén är som tänker på andra så pass mycket som ni gjort!
Jag har ärligt inte så mycket ord kvar till er snart men ett STORT TACK ALLA ni.
Och Wille blev riktigt glad kan jag säga,så nu har vi fotat med nya tröjan på.
Idag torsdag så var det skolavslutning så Wille mötte upp klassen och läraren Anna-
och hon blev rörd över att se Wille på fötter igen!
Och gissa vilken tröja Wille hade på sig!!
-Jo,det blev den på bilden han verkar trivas i den!
Kolla in Davids fina hemsida: www.davidkadestam.se
För där kan du läsa och titta på bilder till helgen då han tävlar I Ulricehamn och SM.
Och givetvis så kan ni följa David och alla SM åkarna i helgen på Emmas sida:
http://www.absolutmxsweden.se/
 
 
 
foto/inlägg:micke åkerlöf
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0