BILDER: MOTOCROSS SM TIBRO U17...

foto:Absolut Mx/Emma Kadestam.
foto:Absolut Mx/Emma kadestam.
foto:Absolut Mx/Emma Kadestam.
foto:Absolut Mx/Emma Kadestam.
 
Fina bilder av Absolut Mx och helgens Motocross SM/ Tibro och U17(125)klassen.
För er som inte följt nya SM-klassen U17.
Så kan jag berätta att dom åker tillsammans med stora huvudklasserna under SM helgerna.
Och vad jag hört och läst så gör dessa ungdomar succé med rafflande heat.
Och våran egen klubb Uppsala Mk har med ett "koppel av åkare" med här!
På bilder: #100 David Kadestam
        #102 Emil Boberg
          #703 Max Engblom
Resultat finns på tidigare inlägg här på Mxwille.
 
Och idag så fick jag lite av en chock då Absolut Mx Sweden har skrivit om Wille och hans hjärtsjukdom?
gissa om jag blev rörd till tårar när någon annan skrev så fint om min son.
Jag läste upp det Emma skrivit för Wille nu på kvällen och Wille fick tårar i ögonen han med!
Tack för alla fina människor!
Kolla in Emma Kadestams hemsida och det hon skrivit och passa på att titta på alla fina bilder från SM helgen.
 
foto:Absolut Mx/Emma kadestam/inlägg:micke åkerlöf
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0