BILDER: WILLE TRÄNING IDAG/RÖRKEN...

foto:micke åkerlöf
 
Idag så bar det av till Rörken och träning igen,senast 14dagar sedan!
Riktigt kallt på morgonen,men i solen så värmde det på riktigt skönt.
Första passet så var det fryset och fint.
Men sedan så blev det varmt och lerigt,nu är det inte mycket vinterföre längre!
Banan är riktigt fin annars,snart dax för sommardäck skulle jag tro.
Blev 2x30min träning sedan så åkte Wille och Mattis till Fyrishov och badade över 4timmar.
För min del så var det till att ta fram högtryckstvätten för första gången på länge.
Passade på att tvätta crossen, buss och crosskläder.
Nu är killarna rätt slitna på kvällen,Mattis övernattar hos Wille,så nu är det spel på Playstation ett tag.
-Eller som Wille sa igår "Pappa nu var det länge sedan som jag vurpade,det var ju typ i början i år"
-Och "det känns som det inte är jag som kör,som ett crosspel,jag bara åker med"
Ganska sköna reflektioner av Wille tycker jag!
Och i min värld är det väl hur cool känsla som helst att känna så,man åker säkert och har speed!
OBS! finns nya och fler bilder upplagt nu,se under!!
 
foto/inlägg:micke åkerlöf
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0