BILD: WILLE LIGGER PÅ BARNAKUTEN...

foto:micke åkerlöf
 
Ursäkta att jag inte uppdaterat på några dagar nu!
Men Wille blev akut dålig igår (tisdag)natt så vi var tvungna att ringa ambulans igen!
Wille har varit rätt sliten efter lördagens "pulsrus" och illamående och var hemma från skolan tisdag.
Men han har känt sig konstig i kroppen under heladagen igår och tisdag natt så var han riktigt illa-
mående och snurrig i huvudet och rusande puls igen!!!
Så det blev ambulansfärd igen (2ggr denna vecka)och in på barnakuten.
Det Wille sa i natt var att "nu vill jag opereras jag vill inte ha det så här mera"!!
Nu ligger han på Barnakut avd och är uppkopplad med EKG m,m.
(wille är bättre igen just nu)
Det dom gör nu är att sätta in tabletter för att lindra(inte få rusningar)före operation.
Operationen vet dom inte just nu när den kan bli av?
Imorse fick Wille träffa Hjärtläkaren igen och en pojke (13 år)och hans familj där pojken blivit opererad igår.
Detta för att han ska få fråga hur det var att operera så att rädslan försvinner!
Det var ett bra möte för Mamma Cia och Wille.
Men nu blir Wille blir kvar till fredag som det ser ut nu!
Och tack alla som bryr sig om sonen,och tack till Willes lärare Anna och alla klasskompisar.
Och inte minst alla i Uppsala Mk (crosskolan)
Nu ska jag snart åka in till Sjukhuset med lilla syrran Ebba så hon får träffa Wille.
Och sedan så blir jag kvar till imorgon med honom på sjukhuset.
 
 
(ps. Jag hade öppningen på Rörken igår tillsammans med Per Åkerlund.
Riktigt många som åkte,men wille själv får gott vänta ett tag nu innan han får köra igen)
 
 
foto/inlägg:micke åkerlöf
 

Kommentarer
Postat av: Faster Elin m familj

♥ kramar i massor

2013-05-29 @ 21:22:47
Postat av: anton

Hälsa Wille att krya på sig :)

2013-05-29 @ 22:02:43
Postat av: Anonym

Tack alla som har hälsat till Wille!
Det värmer oerhört.

/Pappa Micke

2013-05-31 @ 10:46:59
Postat av: Felicia Weden m. familj

Hoppas operationen går bra! Vi tänker på Wille här hemma och hoppas han ska bli bra! Hälsa honom från oss !

Svar: Tack alla!
Jag hälsar till Wille från er!
Läggs in idag 14.00 på Ackis och Op imorgon!
Micke Åkerlöf

2013-06-09 @ 21:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0