FILM: BILDER FRÅN RALLY UPPSALA SS9...

 
Igår så var jag ut på rally för första gången på över 1år!
Tidigare som jag berättat så körde/åkte jag co-driver fram till 2008 då i värsta klassen 4wd.
Man kan säga att jag levt rally sedan 90-talet och många tävlingar och pallplatser senare.
Men man tappar till slut suget...eller?
-Kan erkänna att med en sådan tävling som Rally Uppsala med SM status + media-
och enormt med publik ute i skogen då blir man sugen att åka igen!
Men här var jag ut och fotade och filmade lite på ss9 Flymyra.
(Dock väldigt regnmörkt på eftermiddan.)
-Och det var lite kriser,avåkningar och härligt ladd!
 
Mera riktiga Rallyfilmer på :http://www.youtube.com/user/Micake011?feature=Watch
 
 
 
Foto/inlägg:micke åkerlöf
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0