BILDER: USM/SVEMO-CUP UPPSALA...

foto.Emma Kadestam/Absolut Mx Sweden.
foto:micke åkerlöf
 
 
USM/Svemo-cup gick i helgen i Uppsala och Rörken banan.
Wille och jag åkte till Rörken på fredag kväll för att umgås med alla som skulle jobba i klubben.
Vi hade riktigt trevligt och Wille och ungarna var mest ute och cyklade.
-Och sedan har vi lärt känna lite mer crossfolk bla Team Berggren och Joger trevligt att pratas vid igen.
För min del så var jag fuktionär/flaggvakt lördag och söndag (idag kom frun och jobbade i kiosken)
Så för min del så blev det inget fota alls pga funktionär! (bara fotot från flaggposten)
Men Emma Kadestam var på plats och fotade flitigt såg jag.(foto överst)
(Wille fyller 12 år idag så vi åkte hem efter lunch tid idag och fira)
Det var stekande hett idag söndag!
 
 
foto:Emma Kadestam/Absolut Mx Sweden
foto/inlägg: micke åkerlöf
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0