BILDER:U17 MOTOCROSS SM FINSPÅNG...

 
foto:micke åkerlöf
 
 
 
Det var riktigt kul att följa alla Uppsala Mk åkare i helgen på motocross SM i Finspång.
Då pratar jag förstås om #88 Jimmy Wicksell #100 David Kadestam#102 Emil Boberg alla KTM.
Och för David och Emil så gjorde dom sitt livs bästa SM.
Kadestam slutar 5:a totalt och Boberg slutar 8:a bra jobbat!
Jimmy Wicksell blir 2:a efter en stabil körning återigen men ingen verkar rå på omöjlige-
#61 Alvin Östlund/Yamaha i år heller han leder total i U17.
Det är otroligt kul att se dessa ungdomar prestera så som dom gör inför mycket publik.
Nu väntar SM finalen i Västerås om 14 dagar.
Total resultat U17:
1:a Alvin Östlund/Yamaha 241p
2:a Jimmy Wicksell/KTM 209p
3:a Benjamin Ramdahl/KTM 170p
6:a David Kadestam/KTM 127p
18:e Emil Boberg/KTM 40p 
 
Bilderna är från hela helgens träningar kval och finaler.
 
 
 
 
foto/inlägg:micke åkerlöf
 
 
 

Kommentarer
Postat av: alex nordgren

Jäv*ar vad duktig du har blivit på att fota micke ! du skulle ju kunna bli fotograf för någon cross tidning ! riktigt duktig har du blivit! :)

Svar: Tack! det var kul att läsa att du tycker om bilderna.-Ja nya kameran och objektivet var ett lyft för min egen del viss skillnad!Men ändå långt ifrån kamera som dom riktiga media har.men dom kostar ju också HUR MYCKET som helst.Väder förhålladena var perfekt för min kamera så det var kul kan jag säga.Tack för att du skrev.

Med vänlig hälsning/Micke
Micke Åkerlöf

2013-09-03 @ 17:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0