VAD KOMMER ATT HÄNDA NU PÅ MXWILLE...

foto:micke åkerlöf /på bild:wille åkerlöf
 
 
Det har varit en tuff tid för oss i familjen och närmast sörjande efter Peters bortgång i februari.
Som dom flesta vet så har vi varit med om alldeles för mycket sista 1,5 året.
Önskar ingen kommer att få vara med om allt som vi gått igenom!!
För er som inte vet: 2 stycken stulna motocrossar-2012...till hjärtoperation-2013 på Wille.
 Och nu ett plötsligt dödsfall på en väldigt nära anhörig.
Hur mycket ska man orka med kan man undra.
Jag kan säga att det var "rullgardinen ner" nu i 1 månad.
-ingen mår bra av allt som har hänt sista tiden.
Så jag har ärligt funderat starkt på att bara lägga ner allt vad motocross heter efter allt som hänt!
Bara sälja av crossbuss, motocrossen som köptes ny 2013 och alla grejjor.
Men mitt i allt så har man en "gnutta" drivkraft att komma tillbaka igen!!!
-Allt för Willes skull.
Hur sjukt låter inte det...orkar jag...orkar Wille...ärligt så vet jag inte?
Just nu finns inte den riktiga gnistan till att börja igen, tiden får utvisa.
Wille tappade redan förra året en massa åktid efter hjärtoperationen men farten fanns där mot sensommaren.
Jag vet att Wille kan om han själv vill...kanske går han stark ur allt med tiden.
Jag vet som sagt inte något alls just nu.
 
-Det jag har gjort är att löst ut Rally licensen i år och kanske kommer att åka Co-driver igen.
Det var senast -08 som jag åkte med i tyngsta klassen 4wd där det blev DM brons.
Så det kommer jag att unna mig själv under året, ingen satsning, bara skojj!!
-Ja, jag vet att jag brukar gå in för saker alldeles för mkt (tycker frun)och hjälpa andra bla.
Men nu och framöver så ska jag bara bry mig om Wille och mitt eget, har jag lovat mig själv!
Så vad kommer då att hända här på Mxwille...det kommer att komma lite uppdateringar redan i veckan!
Men foto/film av eget material dröjer ett tag till som det känns nu.
 
Hoppas att alla ni där ute tränar för fullt och förmodar att det varit många timmar redan nu-
med "sommarpuckar".
 
 
Med vänlig hälsning/Micke
 
 
 
inlägg/foto:micke åkerlöf
 
 

Kommentarer
Postat av: Jim

Kör bara om det är roligt för båda.
Ni behöver komma ut och ha skoj

mvh/ Jim

Svar: Tack Jim, det behövs verkligen lite skoj nu och annat att tänka på!
Micke Åkerlöf

2014-03-11 @ 11:00:38
Postat av: Ulrika Kadestam Wedén

Hej!
Det är så tragiskt! Ta hand om varandra, vi tänker på er! Vi ses nog där ute, när ni är redo!
Kram på er hela familjen!

Svar: Tack för omtanken.
Micke Åkerlöf

2014-03-11 @ 16:45:55
Postat av: Lillsyrran med familj

Helt klart att ni ska göra 2014 nu till ett roligt år, det behöver verkligen ni om några! Trots att det började fruktansvärt, men det kan bara bli bättre. Som ni brukar säga till mig ;) Så se nu till att det blir ett bra år. Kramar från oss

Svar: Tack!Försöka se framåt nu!
Nu får det räcka med tok...
Micke Åkerlöf

2014-03-14 @ 19:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0