BILDER: WILLE TRÄNAR PÅ RÖRKEN 27/6...

 
 
foto:micke åkerlöf
 
 
Wille ringde till jobbet vid 14 tiden"jag vill träna på Rörken idag"
Sagt och gjort trotts att jag inte kunde komma tidigare från jobbet så var det till att hem och packa!
-Lämnade lilla syrran Ebba till mormor och sedan lasta och fara iväg.
Döm om min förvåning så var det lite folk som tränade?
Ny harvat och ny vattnat och det var lite skitigt och halkigt till en början.
Men sedan blev det bättre och bättre fäste!
Och för Willes del så blev det en lång träning ikväll och var bland dom sista iväg hem!
Och han nötte på bra ikväll och provade lite starter mot slutet.
-Så nu är Wille tillbaka på crossbanan igen gud så skönt att se han åka igen!
För min del så var det mycket fota med nya kameran så här har ni en hög med bilder.
Nu väntar tvätt imorgon service och byte kedja och drev m,m.
 
 
foto/inlägg:micke åkerlöf
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin Å

<3

2013-06-28 @ 17:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0