BILD: PONTUS HÖGBERG PÅ PLATS I ÖSTERSUND...

foto:micke åkerlöf
 
Mera nyheter från TEAM GASGAS SWEDEN.
Har pratat med Pontus Högberg nu på f.m (fredag)och han är redan på plats i Östersund!
Nytt!! kl 14.00 : +3 grader och inte så mycket snö,riktigt fina spår säger Pontus!
Han har tittat lite på helgens sträckor och det är en heldel som är plogat.
"ser fint ut det lilla jag tittat på redan nu,så jag ska ut och traska lite på sträckorna snart"
"-Skönt att komma upp till Östersund i tid,och få lite ledigt för det har varit mycket snöröjjning-
för min del i Gävle sista tiden"säger Pontus.
Han ser framemot söndagens SM premiärtävling!
Jag återkommer med mera bilder som kanske kommer från Pontus själv ikväll!
kolla in Pontus hemsida : http://pontushogbergracing.se/
 
(och jag kommer att besöka Johan Gustavsson i kväll med bilder,reportage)
 
foto/inlägg:micke åkerlöf
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0