BILD: # 398 WILLE ÅKERLÖF...

foto:micke åkerlöf
 
Förts mc-mässan på lördag och sedan blev det träning söndag. 
Dagen till ära så hade Pappa Micke satt på Sifferdekalkittet på nya hojjen!
Det blir ju en fortsättning givet med nummer : #398.
Det var bra fart på dom 3 killarna idag,och det åktes mycket och länge.
Jag fick "vakta barnen" och passa på att fota lite.
(det var disigt och svårfotat med "lillkameran")
Och jag kan säga att Willes bakdäck var "klippslut" efter 4:e gången på Rörken!
Så nu blir det nytt bakdäck till slutet av veckan.
Vid lunchtid så slöt bröderna Boberg och Jimmy Wicksell och storebrorsan upp!
Wicksell som både åkte Enduro/och på crossbanan.
 
En nyhet är att mxwille ligger upplagd som länk på huvudsidan på Uppsala Mk.
Det blev en snabblösning pga att många vill ha Uppsala Mk sidan levande,och mxwille uppdateras dagligen!
Detta är första steget,sedan kanske vi får se till att fundera över hur Uppsala Mk sidan ska uppdateras?
Ska vi lägga upp bilder/filmer där?
Jag och Magnus Österberg (webb ansvarig)har fått i uppgift att försöka få till någon bra idé!
-Men jag vet inte var jag ska börja riktigt ännu?
Är det någon som har ideér så maila till ansvarig!
[email protected]
Alla tips och ideér, bilder tas emot för att få till en levande och bra klubbsida!
 
 
 
 
foto/inlägg:micke åkerlöf
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0