BILDER: WILLE ÅKERLÖF VALBORGSTRÄNADE...

foto:micke åkerlöf
 
Igår på Valborgsmässoafton så fick Wille träna och träffa crosskompisarna Eddie och Måns.
Senast dom tränade ihop var i vintras(mars)
Och för Wille så startade han lite lugnt,och i helgen som var, blev det första ggn på 1månad han tränade!
(som jag skrivit tidigare har wille fått ett hjärtfel i februari/april,se tidigare inlägg))
Målet för dagen var att köra med insidan och vila oftare än vanligt!
(wille brukar ha bra ork och nöter på rejält i vanliga fall)
Till en början så var det rejält lurigt,stenhårt under och dammhalt uppepå!
-Så det var lite kantig åkning till en början,men det tog sig rejält och Wille fick bra draghjälp av Eddie och Måns.
(Blev 1 timmes åkning på timmätaren idag.)
Så det var kul att se grabbarna tillsammans igen.
Imorse var Wille utvilad med sovmorgon och såg pigg ut,ingen ingen som helst känning eller träningsvärk?
(Träningsvärk trodde jag han skulle få idag!)
Så idag 1 maj blev det till att tvätta crossen/bilen och gå igenom lite annat i garaget!
Underbart skönt väder ute!
Mxwille gör Reportage på 24Mx-cupen!
 På Lördag 4/5 så besöker vi Skutskär och 24Mx Youth mx-cup.
Wille och jag kommer att hejja på alla,och givetvis så har jag kameran med!
Ska försöka att få till lite bilder/filmer runtomkring depån,träning,kval och tävlingen!
Allt läggs upp på Mxwille.
Vi ses ihelgen!
 
 
 
 
 
foto/inlägg:micke åkerlöf
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0