FILM:HIGHLIGTS FRÅN MXGP THAILAND...

 
Då var det dags att försöka gå vidare "igen" med livet!!
-Kan ärligt säga att jag inte har varit ut ett dugg på Motocross sidor sista tiden.
Tänk vad man missar en massa info vad som hänt ute i stora världen och inte minst Sverige!
För Enduron så har man nog inte missat ett dugg pga milda vintern och inställda tävlingar.
Men här kommer en första uppdatering med MXGP som nu sist var i Thailand.
Och banan ser riktigt rolig ut får jag lov att säga!
Återigen så var det KTM i topp men också lite nya hojjar för vissa förare som bytt märke till i år.
Husqvarna har väl ingen missat att dom klivit in i "VM cirkusen".
Har som sagt ingen bra koll ännu, men ska försöka sätta mig in i dessa åkare mera.
Nästa inlägg kommer jag att göra från USA och titta vad som kommit ut på tävlings/filmer fronten.
Men håll nu tillgodo med en första uppdatering på över en månad.
 
 
inlägg:micke åkerlöf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0