HÄFTIGT : 8000 BESÖKARE PÅ MXWILLE...


wille åkerlöf flyger fram på rörken.foto:micke åkerlöf

TOTALT HAR 8000 STYCKEN UNIKA BESÖKARE KOLLAT IN MXWILLE!
HUR HÄFTIGT SOM HELST.
-DET TRODDE JAG INTE VID STARTEN APRIL 2011.
UNDER HÖSTEN/VINTERN HAR FILMER TILLKOMMIT OCH DET HAR VARIT UPPSKATTAT!
ÄVEN 19 ST FILMER PÅ TEAM 11 KILLARNA.
-SOM FINNS UPPLAGT PÅ YOUTUBE UNDER MXWILLE.
NU KOMMER HELA SIDAN MXWILLE ATT UPPDATERAS NI KOMMER ATT
MÄRKA NÄR SIDAN ÄR KLAR.
DET BLIR LITE NYA FÄRGER + FOTON ÖVERST+INFO RUTA VEM WILLE ÄR M,M.

NU FORTSÄTTER NYHETERNA+FILMERNA ATT STRÖMMA IN PÅ MXWILLE!
-HAR DU NÅGOT SOM DU VILL ATT SIDAN SKA INNEHÅLLA,INLÄGG,FOTON,FILMER?
SKRIV IN I KOMMENTAR RUTA UNDER INLÄGG SÅ KOLLAR JAG PÅ DETTA.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
NYTT! IDAG TISDAG 8/2 SÅ HAR JAG JUST KOLLAT IN NYA LAYOUTEN PÅ MXWILLE.
JAG SÄGER BARA WOW VAD SNYGGT DET BLIR!

DET TAR LITE TID ATT FIXA DET SISTA,MEN SIDAN BLIR HELT NY I MIN SMAK.
VIKET KANON JOBB,TACK ELLI FÖR JOBBET MED NYA SIDAN.
HOPPAS DEN KAN BLI KLAR I VECKAN....


HADE' SÅ GOTT MVH/MICKE ÅKERLÖF


inlägg/foto:micke åkerlöf


Kommentarer
Postat av: Åkerlöf¨-Lundmark

Vi har lite förslag :)

Egna kategorier på dessa: Träning, Tävling, *Hoj, *Team m.m.



Kul att det blivit så många som kikat in på denna blogg. Och många, många fler hoppas vi att det blir. Speciellt när han kommer bli BÄST i Cross :)



Kramar till Wille från Kusiner med familj ;)

2012-02-07 @ 21:15:47
Postat av: micke

-det var ju en bra ide'

hmmm tål att tänkas på!

Nyss hemkommen från Rörken träning se tisdag kväll!

många var dom som åkte idag.

GICK KANON FÖR WILLE IDAG;BRA SLAG I MASKINEN..

det kommer mera.

mvh/micke

2012-02-07 @ 22:22:20
Postat av: Åkerlöf-Lundmark

:)Härligt. Ska bli skoj att få se han åka närmare sommaren. Vi får helt enkelt kolla erat "åkar schema" med tävlingar sen. Kanske man kan komma och titta om det inte är allt för långt bort.



En kategori till: "Schema" för tävlingar ,där alla datum och orter står och även dom som Wille ska åka är markerade :)

2012-02-08 @ 13:30:07
Postat av: Anonym

Det är på G med nya layouten,hur hemsidan ska se ut.

- ska kolla på den ikväll.

då jag får hjälp med detta!

Har lagt fram att det vore bra med "under rubriker" tex Resultat! så vi får se vad som kommer här på MXWILLE.

Men bra det tror jag att MXWILLE blir som hemsida.

mvh/micke

2012-02-08 @ 15:34:42
Postat av: micke

-har just kollat in nya sidan MXWILLE och den blir så snygg!

Helt i min smak,det återstår lite finlir men snart så!

kanon jobbat ELLI och tack!

MXWILLE blir helt ny design!



mvh/Micke

2012-02-08 @ 18:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0