FILM:BLIR DET MUDRACE IDAG/STOCKHOLMSCROSSEN/RÖRKEN...

 
IDAG SÖNDAG SÅ BLIR DET TÄVLING PÅ RÖRKEN,UPPSALA MK.
DET ÄR STOCKHOLMSCROSSEN SOM HAR TÄVLING.
SER UT SOM DET ÄR BRA MED ANMÄLDA TILL RACET IDAG!
 SOM DET HAR VARIT SISTA 2 VECKORNA SÅ HAR RÖRKEN VARIT STÄNGD PGA REGN!
CROSSKOLAN HAR INTE KUNNAT TRÄNA DÄR?
DÅ FÖRSTÅR NI VARFÖR JAG HITTADE DENNA MUDRACE FILM?
FRÅN BELGISKA MÄSTERSKAPEN!
MÅNGA DUKTIGA ÅKARE KLARAR DETTA FÖRE,MEN DET KAN LIKVÄL BLI KAOS!
INTE ROLIGT ATT TITTA PÅ MINDRE ROLIGT ATT ÅKA.(SKADOR)
-JAG TROR NU ATT UFFE W MED BANPERSONAL HAR GJORT ALLT VAD DOM KAN-
FÖR ATT FÅ TILL BANAN.
-DEN KAN JU BLI HUR FIN SOM HELST!  UTAN REGN IDAG.....
 
inlägg:micke åkerlöf
 

Kommentarer
Postat av: No1

Detta är motocross! I europa är inte banorna släta och fina, det är cross inte "asfalt"! Vi borde träna på det om vi ska komma nån vart
No1

Svar: ..så kan man också se det, om vi nu kommer ngn vart beroende på att det hänger på Regn och skitiga banor?Nej där tror jag vi alla har fel?
Det är bla snarare inställning att vilja ut och bli stor!!och en påse pengar..det finns en handfull i Sverige som skulle kunna bli "hyfsade ute i Europa"
Men detta år har ju inte varit direkt lysande vad gäller väderlek!
Många åktimmar som går förlorade när banor inte är körbara.
Men jag håller inte med om att man vinner VM genom att åka i lersmack hela dagarna!
Då blir man VM mästare om man börjar med Enduro i stället.

mvh/Micke
Micke Åkerlöf

2012-10-19 @ 00:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0