BILDER: MXWILLE BLOGGEN FYLLER 2ÅR...

foto:micke åkerlöf
 
Tänk vad tiden går.. 2 år sedan som jag startade bloggen Mxwille!
Då var det tänkt en sida för att spara bilderna som jag då knäppte på Wille,med en helt vanlig(dålig)kamera!
Wille började i Östhammars Mk på crosskolan på Ktm 50cc då 7år.
Och det spreds snabbt att det var kul där och flera åkare anslöts dit!
Det blev ganska tidigt att jag fotade alla andra barn och ungdomar också!
-för hur kul är det med bara Wille på sidan,mera spridning blev det ju!
Det blev bilder från träning och tävling i Mälarfräsen bla.
Wille själv gjorde tävlingsdebut Ktm 65,2010 i Mälarfräsen/Norra.
Från 2012 så åker Wille och många gamla kompisar för Uppsala MK.
Sedan så blev det en hel del Enduro på Mxwille,då vi känner många Elit åkare i Österbybruk.
Mxwille har blivit länkat på tibromk-enduro sidan,som är väl den största i Sverige!
Det har blivit foto/ inlägg där med Olle Löthman,Pontus Högberg och GasGas m,m.
(Och nu börjar jag tappa räkningen men det närmar nog sig 10ggr nu!)
Det blev unika LIVE reportage under 2012,när Olle körde för Beta Sweden.
Och där träffade jag rätt med LIVE bilder/filmer från skogarna i SM och VM.
Det spred sig som en löpeld att Mxwille hade detta på bloggen!
Sedan så blev det till att filma lite och "vips" så blev det Mxwille på youtube!
Nytt för i år 2013 är att mitt jobb på Cramo Sverige AB gick in som sponsor till TEAM GASGAS SWEDEN.
Mxwille kommer att följa bla SM, LIVE med bilder/filmer från tävlingar under året.
Så nu 2013 har det blivit riktigt bra spridning på Mxwille och många besökare i veckan,vilket är jättekul!
(Och sidan kommer att förfinas ganska snart,ni lär märka det.)
Tack alla som följer oss!
Och tack alla duktiga fotografer som mailar bilder till mig och Mxwille:
G.Algoth, Mikaela Wennbom och Emma Kadestam.
-Och Adde,Henkan,Uffe,Patrik Wennbom,Jessica Jönsson för LIVE bilder/filmer under tävling!
Och till sist önskar jag mig en värsting kamera,men Motocross kostar ju en slant!
...men man vet ju aldrig...
Och så hoppas jag naturligtvis att min egen son Wille hittar "tävlingshungern",så att 2013 blir kanon!!
För i år blir det en ny Motocrosserie 24 mx Youth-cup,och då slipper Wille åka buss så långt-
som är det värsta han vet...skratt! )
Vi lär ses mera Med vänlig hälsning/Micke Åkerlöf / Mxwille
 
foto/inlägg:micke åkerlöf
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0