BILDER:SOMMARFÖRE FÖR 1ÅR SEDAN...

foto:micke åkerlöf /Bilderna är från Kroons läger,Tierp April 2012.
 
För 1 år sedan så var det sommardäck som gällde vid denna tid!
-25 mars 2012 var det medlemsdag på Rörken för Uppsala Mk åkare?(sommardäck)
Kolla in bilderna från Rörken : http://mxwille.blogg.se/2012/march/
 
Och påskhelgen 2012 så var det Kroons läger i Tierp,med sommardäck!
Kolla in bilder från Tierp 2012: http://mxwille.blogg.se/2012/april/
Helgens läger med Kroons så vet jag att det var dubbat som gällde i Tierp.
(dock ska det varit mkt vatten)
Även på Rörken så har det varit dubbat,men nu ska nog banan vara stängd pga vatten och lermjukt?
Så nu har inte Wille tränat på ett tag,så vi får avvakta till bättre banor.
Många från klubben (UMK) är i Europa och tränar bla (Belgien) och kommer att vara borta 2-3 veckor!
Den ända banan som jag hört ska vara "skapligt" bra är sandbanan i Arboga.
-dock så vet jag inte om den är körbar med bara sommarhjul?
Det är ett gäng från klubben som ska ner dit nu ihelgen!
NYTT!! kolla in GoPro film från Arboga och Ramstigenbanan från 1 april 2013.
http://www.youtube.com/watch?v=JPcNuKloy7g
Som det ser ut just nu i Sverige,kalla nätter och soliga dagar!
Och snösmältningen går sakta,det kommer att dröja minst några veckor till innan det är-
Sommardäcksföre fullt ut här hemma skulle jag tro?
 
 
 
foto/inlägg:micke åkerlöf
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0