FILM: REKORD och MC-MÄSSAN STOCKHOLM...

MXWILLE HAR SATT BESÖKS REKORD!!
 
 Förts vill jag tacka alla för att ni besökt mxwille...för det var 700 besök bara på ett dygn!
 Det var Olle Löthman och hans nya Enduro satsning 2013 med Kawasaki Team Green-
som lockade så många (länkat gnm Tibromk-Enduro)
TACK och JÄTTEKUL!!
Och jag kan säga att det kommer mera Enduro nyheter från Sverige redan imorgon kväll!
 
Imorgon Lördag åker Wille och Jag med Olle Löthman och Henkan/grabbarna till Stockholm och Mc-mässan!
Det blir en perfekt mix för mig som gillar bilar och bilsport lika mycket som cross/enduro.
Johan Gustavsson GasGas och Teamet kommer att finnas på plats.
(kommer att fota och lägga upp Lörd kväll)
Liksom Olle Löthman Kawasaki Team Green kommer att finnas i montern.
-Kommer även att besöka Olle och Kawasaki och kanske för en intervju/film.
Och sedan så blir det en show som ska bli kul att se!
Med Sweetspot killen "Fredd" Johansson (FMX-åkare)
 
 
inlägg:micke åkerlöf
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0