FILM: WILLE ÅKERLÖF RÖRKEN/ KTM 85 2013...

 
Det har inte blivit någon träning för Wille Åkerlöf som var planerat i veckan,pga kylan!
Senast var ihelgen 20/1 då det var strålande väder med ca 5 minus och sol.
För Willes del så har han hunnit träna 3ggr på sin Nya Ktm 85 -2013.
-Och före det så vet dom flesta att det var ju ca 4månader sist vi ägde några crossar?
(stöld av båda willes hojjar i oktober)
Men nu så kan jag säga som förälder att man ser skillnad på Wille sen han fick sin nya Cross!
Wille har blivit mycket gladare både hemma och i skolan som också blivit roligare.
Livet leker igen för han,och som förälder är det roligt att se hur mycket det betyder att åka cross.
Det var värt  att komma tillbaka igen på banan.
(Även fast det har kostat på för oss alla i familjen.)
Men nu ska detta år bli roligt,och utan krav.
Men nu håller vi tummarna att det blir lite mildare till helgen igen,för då blir det träning!
 
filmat/inlägg:micke åkerlöf
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annika Berggren

Härligt att läsa att livet blivit bättre för er igen. Det har som sagt satt spår för oss men skönt när det vänder och vi kan se framåt igen.
Ha det gott och kör så det ryker!
/Familjen Berggren

Svar: Jaaa nu har det blivit kul igen!Tyvärr så han jag inte förbi Tomas på jobbet den dag jag hämtade hojjen!
Tog typ 8timmar,snö och halka innan jag var hemma igen...hoppas vi ses under sommaren.
Hälsa alla mvh/Micke och Wille
Micke Åkerlöf

2013-01-25 @ 18:03:04
URL: http://teamsolberga.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0