BILDER;: WILLE STORTRIVS JUST NU...

foto:micke åkerlöf
 
Jag vill åka cross!!
Det var det ända som hägrade denna dag(kristi himmelsfärd) och det fick Wille!
Efter crosskolan i måndags så var Wille taggad att träna mera!
(trotts hög puls väl hemma igen)
-fick order att ta det lite lugnare idag och vila oftare?menmen..nötte på bra och högt tempo!
Tog in Wille efter ca 20min nu måste du vila och varva ner??
"Jag är inte trött,jag skiter iden jävla pulsen" fick jag i frustrerat svar!!
-Jaa vad gör man åt en åksugen 11-åring?
Men idag flöt allt på som vanligt,trotts att Wille fick vila imellanåt.
Strålande åkt och pigg väl hemma!
Och kul att träffa alla i klubben.
Men sedan blev det till att högtryckstvätta hojj och alla kläder och skydd,det var rejält skitigt!
På kvällen blev det födelsedagskalas (stora syster Marie fyller 45 år)Grattis!
 
 
foto/inlägg:micke åkerlöf
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alex Nordgren

*Tjenare undrar om jag får ta en bild från din blogg och redigera lite och göra ett inlägg på min blogg på så sätt kan ni få fler läsare! // Alex

Svar: Hej Alex! Klart att du får ta en bild..och göra reklam för Mxwille.
(men då får du skriva vem som fotat!) Då gåre' bra!
Micke Åkerlöf

2013-05-12 @ 13:47:07
URL: http://www.mxkung.blogg%2Cse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0