FILM: USM/SVEMO-CUP UPPSALA RÖRKEN...

 
Filmen från lördagens träningar i &5 och 85 klasserna!
Mxinaction fanns på plats och fotade och filmade och idag under final dagen så var det många-
fotografer ute vid banan!
Under lördags träningen så var det rejält vattnat men det också riktigt fint ju längre dagen gick!
Då blev det bra fäste i leran men lite lurigheter blev det också med spåren.
I 65 klassen så var det "bara"18 stycken?
 Men det var synd tycker jag att inte statusen i tävlingen lockar flera åkare.
Totalt sett så var det alldeles för lite i mitt tycke ca 90 stycken totalt i 65,85 och Mx2u.
Den klassen som var hetast och flest snabbåkare tycker jag var 85U.
Men nu tror jag att Svemo har lite att jobba på inför 2014 så att flera åkare ska dras till USM/Svemo-cup.
Har det blivit en ointressant SM del eller är det för långt att åka och kostnaderna ökat?
 
 
inlägg:micke åkerlöf
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0