BILD:DÅ VAR CROSSBUSSEN SÅLD...

foto:micke åkerlöf
Då var crossbussen såld!
Det tog sin lilla tid...1 månad,men inte haft någon bråttom alls.
Det som förvånar mig mest är att crossfolket inte varit något på och velat köpa?
-Dom som varit mest intresserade är rallyfolket...och det var just rallyåkare som köpte den!
(verkar vara bra folk det där..skratt! )
Och jag tror att köparen blir lika nöjda som vi varit med  bussen.
För den har verkligen gått som tåget.
Hur ska vi göra nu då undrar ni, ja det blir till att åka släpkärra framöver.
För vi har inga större ambitioner i år...och framtiden...ja, den ser jag inte alls numera-
tar en dag i taget, kan jag säga, får bli träna och ha kul bara.
Denna veckan så har Wille varit väldigt förkyld så det blev inge Kanikebol i tisdags.
 
 
foto/inlägg:micke åkerlöf
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0