Wille designar crosströja/tack alla som stöttat...

foto: Wille Åkerlöf
 
Wille designat
 Först ska vi prata om bilden som Wille själv designat.
Vi köpte dessa Fox kläder på Lelles för ett par veckor sedan (Rea på 2015.)
Wille har designat namn och sitt gamla nr.(Nummret behöll vi inte till i år.)
Till nästa år så får det bli ett nytt nummer på tröja och crossen.
Tröjan blev riktigt snygg tycker jag👍
 
Tack alla som stod på sig!
-Jag trodde inte det skulle bli något mera crossåkning för Wille efter allt som varit...
Men ack så fel man kan få.
Får tacka alla som fick igång mig Micke ,och självklart Wille.
-det var en period som Wille inte själv ville köra!
Och min ork för det var helt borta under 2014,och i år fram till maj.
(det var ju så "illa" att Race tidningen sades upp 2014!)
Men vändningen var nog YMX tävlingen på Rörken i maj.
Då var vi i familjen och tittade, träffade gamla vänner, det var nog vändningen!
Så Tack ännu en gång...ni vet vilka ni är!
 
Nu till träning!
Jag ska väl först säga att Wille inledde i juni på KTM 85:an.(comeback)
 Wille är nu 170 cm lång så det var inte det lättaste att blivit så lång på en 85:a.
Numera så är 85:an såld och Wille åker på en KTM 125 sedan ett par veckor tillbaka!
Och det funkar riktigt bra, och Wille trivs på den ,det är det viktigaste!
I tisdags var vi i Östhammar och Wille åkte med-
några gamla cross kompisar!
Varmt och enormt stalpig och spårig bana.
Bra träning.
Igår torsdag var vi på väg till Rörken, men det var många "gamla" cross kompisar- 
som åkte på Wicksells "hemma" bana.
Så vi åkte också dit.
Dammigt så in i helv...tekniskt svår och lång bana!
Enormt svår men bra träning blev det.
Nu blir det lungt i helgen.
 
 
foto:Wille Åkerlöf/inlägg:Micke Åkerlöf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0