CRASCH...Så har man själv åkt en gång i tiden...

 
Har ju en hög med gamla rallyfilmer som har legat länge nu!
Så denna hade man ju förträngt!?
Har jag craschat någon rallybil...svar ja, engång och då blev den dålig...denna film.)
Här i början av min korta karriär från-90.(började-89 och slutade-95)
3:e tävlingen med Volvo 240:n.
(första åktes i höstjakten var 5:a av 53 st i C-Nat (grupp H)
Sedan så vann Jag och Johan Andersson C-nat i backtävling i Norrtälje och 7:a tot.
Och filmen är från Dalahästen, Borlänge med sommardäck på.
Det började snöa kraftigt på förmiddagen.
-och värre när vi skulle hem...så nära att kvadda med servicebil och släp på vägen hem mot ett räcke...
vilken resa...som man helst vill glömma!!
Just denna sträcka har jag själv varit publik på och ett ÖKÄNT avåkarställe??
Men vad hjälper det när man går i fullt i vänstern före och åker FÖR brett i högern'.
Dumt...men det var bra ladd...hehehe!
(Kolla in avfilmad med iphone på TV skärmen.)
 
 
 
 
inlägg: Micke Åkerlöf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0