GARAGE BESÖK IGEN INFÖR RALLY SWEDEN 2015...

foto: Sören Olsson
foto: Micke Åkerlöf
Igår kväll så var det ner till verkstaden igen hos Sören Olsson.
Finns en del att gå igenom på rally Toyota Celican...Krister donade på extraljusfästen till "nya cibie"lysena.
Sören svetsade på grenröret och avgasröret.
Jag har fått dit nya co-driver fotstödet så att mina ben når fram!
Och så här ser mitt nya kontor ut till Rally Sweden Historic-2015.(se bild.)
Hela rallybilen är helt avstripad och nya sponsordekaler ska komma på plats.
 
Lediga sponsor platser till Rally Sweden finns på Toyotan och Team OMS!
Är det någon eller några som vill synas på denna bil under året är ni välkomna att höra av er till mig!
Länk till Sören Olsson och Rally Team OMS:
http://www.osterbydack.se/team_oms_rally/index.html
mera kommer...
 
 
 
foto/inlägg: Micke Åkerlöf / Sören Olsson
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0