FILM: Midnattssolsrallyt 2015 ss13...

 
Igår tog jag cykeln upp till ss13 och Gubbo för att se årets midnattssolsrally!
Som jag sagt tidigare så var vi Team OMS tilltänkta att tävla här också!
Men det har varit lugnt på tävlings fronten sedan februari och Rally Sweden.
Ny Toyota Celica RA40 börjar ta form i garaget hos Sören,men det tar sin tid.
-Och Sören har haft alldeles för mkt med jobbet.
-Så om vi har tur så blir det tävling för oss i höst,och Rally Uppsala.
-Men som sagt till tävlingen igår så plockade jag fram min kamera igen!
Just denna som filmas med har typ legat i 2år??
Så man var ju inte "värdsvan direkt" men håll till godo på 8,5 min film från slutet Gubbo.
 
 
film/inlägg:Micke Åkerlöf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0