FILM: 125cc Dream Race 2015 från Washougal...

 
 
Det var länge sedan jag bloggade och lag in andras filmer!
För Willes del så är det svårare att nu försöka träna i veckorna då det blir mörkt-
och skolan hägrar.
Då blir det inte lika mycket att skriva om.
Därför så kommer jag att lägga in lite annat också, som tex filmer från USA och Europa.
Jag hittade denna häftiga film med 125cc åkare.
Allt runt i kring en tävling vecka på Washougal Mx och 125 Dream race.
Mycket sevärd och duktiga åkare!
Så kolla in och få lite tävlings feeling.
 
-Men imorgon söndag blir det träning i Tierp.
Då tar jag med den "riktiga kameran" igen för att få bättre bilder! Ses då!
 
 
 
inlägg: Micke Åkerlöf
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0