FILM: Rally Sweden Historic 2017...

 
Film från årets stora rally fest i Sverige 2017.
Rally Sweden här med inbjudan klass historic.
Sören Olsson och jag Micke Åkerlöf har start nr 151.
I en helt nybyggd Toyota Celica,16 ventilare-79
Med endast 2 mils test så drog vi upp till Värmland och Torsby under onsdagen.
Skulle bilen hålla?
Hur mycket skruva skulle det bli för servicekillarna?
SVAR= inte mycket alls!
Men däremot så var bilen svårkörd under 5000 varv pga för vassa kammar.
det ska åtgärdas till Midnattssolsrallyt i år.
(det märks i filmen att den går orent på låga varv)
Vi kommer 8,48 min och 8,58min.
 
inlägg: Micke Åkerlöf

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du nån film på nummer 72 från morgongåvasvängen? =)

Svar: Hej!Inte vad jag vet, ska kolla!
finns den så lägger jag upp ikväll.
Mxwille

2017-05-14 @ 10:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0